0 (800) 50-05-40

безкоштовно по Україні

Передзвонити мені

Як зробити замовлення

Замовлення на всі товари приймаються цілий рік і цілодобово та відправляються з початку періоду відправки. З термінами відправки всіх категорій товарів ви можете ознайомитися в таблиці нижче.

Обробка замовлень відбувається з 9:00 до 17:00. Насіння та міцелій грибів ми відправляємо на наступний день після оформлення замовлення.

Замовлення, оформлені безпосередньо в сезон, комплектуються і відправляються на наступний день після заявки. Вам не доведеться чекати кілька тижнів або місяців для його отримання, тому що ми відправляємо одночасно замовлення, зроблені до початку сезону, й замовлення, зроблені безпосередньо в сезон!

 

Період відправки товару

Тип товару

Період відправки замовлень

 Насіння

Цілий рік

 Міцелій грибів

Цілий рік

 Саджанці Сад Здоров'я, Декоративні рослини

Весняний асортимент: з 1 березня по 31 травня;

Осінній асортимент: з 5-го вересня по 20 листопада.

 Саджанці троянд, винограду,
 плодових дерев, колоновидних дерев

Весняний асортимент: з 1 березня по 31 травня;

Осінній асортимент: з 20-го вересня по 20 листопада

 Цибулини квітів

Весняний асортимент: з 1 березня по 31 травня;

Осінній асортимент: з 5-го вересня по 20 листопада

 Насіннєва картопля

з 1 березня по 31 травня

 Саджанці полуниці

з 1 березня по 20 листопада

При відправленні замовлення враховуються погодні умови та побажання клієнта.

Мінімальна сума замовлення –100 гривень.

 

Способи оформлення замовлення

  1. Оформлення покупки на сайті.
  2. Безкоштовний телефон 0 800 50-05-40.
  3. Відправка бланку замовлення поштою.


 

Оформлення покупки на сайті

Оформлення замовлення на сайті – це найзручніший і найвигідніший спосіб покупки посадкового матеріалу. Заявки приймаються цілодобово, без вихідних та перерв. Для того, щоб купити товар, необхідно:

Натиснути на кнопку КУПИТИ у картці товару.

Далі – перейти до оформлення замовлення (натиснути на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ) або продовжити покупки (натисніть на лінк – ПРОДОВЖИТИ ПОКУПКИ).

2.png

Після того, як ви виберете потрібні товари та будете готові оформити покупку, перейдіть в корзину (натисніть на значок з возиком і сумою) або натисніть на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ в картці товару.

3.png

Перевірте список товарів, використовуйте кнопки + та -, щоб прибрати або додати кількість замовлених одиниць.

4.png

Введіть промокод (якщо він у вас є) в спеціально призначене для цього поле, натисніть на стрілку, й сума замовлення перерахується.

5.png

Натисніть на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ та заповніть анкету покупця, куди внесіть особисті дані і контактні дані. Виберіть спосіб оплати (післяплата або онлайн-оплата) і спосіб доставки (Нова Пошта або Укрпошта). Пізніше натисніть кнопку – ПІДТВЕРДИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

6.png

Якщо ви вибрали онлайн-оплату, то система перенаправить вас на платіжний шлюз, де ви зможете розрахуватися за товар банківською картою Visa або MasterCard.

Після надходження заявки в систему на ваш еmail прийде лист з повідомленням про те, що замовлення № ... прийняте до виконання.

Якщо вам потрібна допомога менеджера для оформлення замовлення - зверніться в онлайн-чат. Це найшвидший спосіб зворотного зв'язку.

 

Реєстрація на сайті

При реєстрації ви отримуєте свій ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ, в якому буде зберігатися історія покупок та інших дій, які ви робили на сайті. Ви зможете:

  1. Відстежувати статус замовлень.
  2. Бачити історію всіх своїх покупок на сайті.
  3. Контролювати стан бонусного рахунку.

 

Після введення даних реєстрацію необхідно підтвердити. Дочекайтеся листа з перевірочним посиланням, перейдіть по ньому на сайт компанії Дім і Сад і користуйтеся всіма перевагами, які ми приготували для зареєстрованих клієнтів.

Процес реєстрації проводиться ОДИН раз. Якщо ви невірно вказали будь-які свої дані, ви можете їх виправити після авторизації в розділі «Мої дані».

 

Безкоштовний телефон 0 800 50-05-40

Замовлення за телефоном 0 800 50-05-40 можна зробити в будь-який час, оператори чергують на лінії 24 години на добу, без вихідних та перерв. Дзвінок безкоштовний з будь-якої точки країни. Для оформлення замовлення вам потрібно повідомити операторам:

  1. Особисті дані – ПІБ, адресу доставки, номер телефону.
  2. Що ви бажаєте купити – за номенклатурними номерами або назвою сорту.
  3. Бажаний спосіб доставки: кур'єром, службами Нова Пошта або Укрпошта.

 

Після відправки замовлення на вашу адресу ви отримаєте смс-повідомлення з трек-номером для відстеження посилки.

 

Відправка бланку замовлення поштою

У кожному примірнику безкоштовного каталогу є бланк замовлення насіння та саджанців, який можна заповнити та вислати на нашу адресу. Заповнювати бланк потрібно розбірливим почерком, вказуючи:

  1. Назву сорту.
  2. Номенклатурний код з 4 цифр.
  3. Кількість штук (комплектів).
  4. ПІБ, адресу доставки, телефон для зв'язку та електронну пошту (при наявності).

 

За відсутності стандартних бланків заявок замовлення оформляйте на звичайному аркуші паперу. У всіх рукописних заявках на посадковий матеріал необхідно написати код і назву сорту згідно каталогу. Саме код є основою при формуванні замовлення. Якщо в каталозі вказано слово «комплект», то в графі «кількість» потрібно проставити кількість комплектів, а не кількість штук в комплектах. Будь ласка, будьте уважні.

Адреса для відправки листів з бланками замовлень: ПП "Твій Дім и Сад Плюс" 79000, Україна, м.Львів, вул. С. Крушельницької буд.3, кв.5А

 

Дуже важливо правильно вказати поштовий індекс, інакше посилка з посадковим матеріалом буде доставлена з великим запізненням або взагалі повернеться назад відправникові.

Повідомлення про статус замовлень

Для зручності покупців розроблена система статусів, які присвоюються замовленню під час його прийняття, збирання й відправки. Ви зможете бачити ці статуси і будете отримувати повідомлення в email- та смс-повідомленнях.

Нове – після оформлення замовлення на вашу електронну пошту (email) має прийти лист про те, що замовлення успішно оформлене. Якщо лист не прийшов, то це означає, що замовлення не прийняте, або ж ви неправильно вказали адресу електронної пошти.

Готується до відправки – замовлення передано на склад для комплектації.

Відправлене – замовлення передано на Пошту або в кур'єрську службу доставки. При отриманні цього статусу вам приходить зовнішній номер – поштовий ідентифікатор, за допомогою якого на сайті Укрпошти або транспортної компанії Нова Пошта можна відстежити шлях посилки.

Скасоване – замовлення може бути скасоване, якщо не вказані всі дані для оформлення посилки, сума замовлення менше мінімально встановленої, замовлений товар відсутній на складі, замовлення не підтвердили або покупець відмовився від нього самостійно. При отриманні цього статусу наші менеджери зв'язуються з клієнтом по телефону, поштою або іншим каналом зв'язку для уточнення інформації. Якщо статус отримано помилково – ми відновимо замовлення і відправимо його на вашу адресу.

Відмова – покупець не забрав посилку у відділенні пошти. Бонусні бали, нараховані на суму замовлення, в цьому випадку згоряють.

Доставлене – замовлення доставлене та оплачене.

Коли ваша посилка відправляється за адресою, ви отримуєте смс-повідомлення про етапи шляху вашого замовлення. Смс-інформування проводиться при:

  • передачі замовлення перевізнику (Укрпошта або Нова Пошта);
  • відправці посилки з пункту прийому;
  • прибуття замовлення на ваше відділення пошти або в пункт Нова Пошта.

 

Якщо ви оформили кур'єрську доставку через службу Нова Пошта, то з вами зв'язується кур'єр і погоджує зручний час для передачі посилки.  

 

Оплата бонусами

Після того, як замовлення в особистому кабінеті перейде в статус «Доставлене», вам автоматично нарахуються бонуси (термін нарахування – 10 днів з моменту присвоєння статусу «Доставлене»). Отримуйте бонуси за кожну покупку і оплачуйте ними ваше наступне замовлення. 1 бонус = 1 гривня. Бонуси нараховуються після того, як ви отримали посилку.

Бонуси можна використовувати для отримання знижки при оплаті замовлення як частково, так і повністю. Частину суми можна оплатити банківською картою або іншим зручним способом.

Бонуси за скасовані замовлення не відновлюються. При поверненні коштів відповідна сума бонусів списується з рахунку користувача.

Більш детально про умови бонусної програми ви можете прочитати тут.


Виникли питання?

Відділ консультацій

0 (800) 60-32-42 (безкоштовний телефон для консультацій)
(032) 232-80-80 (в робочі дні з 9.00 до 18.00)

Служба підтримки

(032) 261-01-97 (телефон гарячої лінії)
Пошта для звернень: office@domicad.com.ua
https://domicad.com.ua/ua/support

Найближчим часом ми з Вами зв'яжемося!

Передзвонити мені

Введіть свій номер телефону,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Перевірте вашу пошту
Ми відправили посилання для підтвердження аккаунта.

Адреса
Вже зареєстрований, але не активований!
Перевірте пошту, знайдіть лист активації, і перейдіть за посиланням.

Реєстрація на сайті

Реєструючись, Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку своїх персональних даних. Докладніше про це

Зареєструватися, використавши соціальні мережі

Вже реєструвалися? Увійти в особистий кабінет тут

Попередження!

Вхід в особистий кабінет

Увійти як користувач соціальної мережі

У Вас ще немає власного профіля?
Зареєструватися

Забули пароль?

Введіть адресу своєї електронної пошти
і ми надішлемо Вам новий пароль для входу.

Пароль висланий на пошту

Повідомити про наявність

На жаль цей продукт розпроданий або його немає в наявності на даний момент.
Залиште свою електронну пошту, ми відразу повідомимо Вас, коли товар з’явиться в продажу.

Товар доданий до Вашого замовлення!

Ви успішно підписалися.

Спасибі, ви вже підписані на нашу розсилку..

У кошику немає доданих товарів..

Немає доданих товарів в Мій сад..

Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати товари в "Мій сад".

Товар доданий в "Ваш сад".

Немає доданих статей

Стаття успішно додана!