Як зробити замовлення

Дім і сад приймає замовлення цілодобово. Обробка замовлень здійснюється щоденно в режимі 24/7. Замовлення комплектуються і відправляються згідно з таблицею “Терміни відправки посадкового матеріалу”.

Терміни відправки посадкового матеріалу

Відправка замовлень з весняним асортиментом здійснюється з 01 березня до 30 червня.

Відправка замовлень з осіннім асортиментом здійснюється з 15-20 серпня до 30 листопада.

Насіння, міцелій грибів і супутні товари ми відправляємо на наступний день після оформлення замовлення або після надходження передоплати.

У сезон все замовлення комплектуються і відправляються на наступний день після прийняття замовлення. При цьому, якщо ви зробите замовлення вже на початку сезону відправки, вам не доведеться чекати кілька тижнів або місяців для його отримання, так як ми відправляємо одночасно замовлення, зроблені до початку сезону, і замовлення, зроблені безпосередньо в сезон!

Тип товару

Період відправки замовлень

 Насіння та міцелій грибів

Цілий рік

 Саджанці полуниці

З березня по листопад

 Саджанці плодово-ягідних культур

З березня по червень

З серпня по листопад

 Саджанці троянд

З березня по червень

З серпня по листопад

 Багаторічні квіти

З березня по листопад

 Декоративні рослини

З березня по листопад

 Хвойні рослини

З березня по листопад

 Цибулини квітів Весна

З березня по травень

 Цибулини квітів Осінь

З серпня по листопад

 Насінева картопля

З березня по травень

При відправленні замовлення враховуються погодні умови та побажання клієнта.

Мінімальна сума замовлення – 150 гривень.

ОФОРМЛЕННЯ ПОКУПКИ НА САЙТІ

  1. Після здійснення покупки вам приходить email та смс повідомлення про підтвердження замовлення.
  2. Увага! У деяких випадках Ваше замовлення може бути оброблено без дзвінка оператора контакт-центра.
  3. Оформлення замовлення на сайті - це найзручніший і вигідний спосіб покупки посадкового матеріалу. Заявки приймаються цілодобово, без вихідних і перерв.
  4. Для зручності покупців розроблена система статусів, які присвоюються замовленню під час його прийняття, формування або відправки. Ви зможете бачити їх в Особистому кабінеті та будете інформовані в email- та смс-повідомленнях при зміні. Існують такі основні статуси замовлень:  

Нове – після оформлення замовлення на вашу електронну пошту (email) має прийти лист про те, що замовлення успішно складене. Якщо лист не прийшов, то це означає, що замовлення не прийняте, або ж ви неправильно вказали адресу електронної пошти.

Готується до відправки – замовлення передано на склад для комплектації.

Відправлене – замовлення передано в транспортну компанію Нова пошта або Укрпошта. При отриманні цього статусу вам приходить трек-номер – ідентифікатор, за допомогою якого на сайті компанії Нова пошта або Укрпошти можна відстежити місцезнаходження посилки.

Скасоване – замовлення може бути скасоване, якщо не вказані всі дані необхідні для відправки посилки, сума замовлення менше мінімально встановленої, замовлений товар відсутній на складі, замовлення не підтвердили або покупець відмовився від нього самостійно. При отриманні цього статусу наші менеджери зв'язуються з вами по телефону, поштою або іншим каналом зв'язку для уточнення інформації. Якщо статус отримано помилково – ми відновимо замовлення і відправимо його на вашу адресу.

Відмова – покупець не забрав посилку у відділенні транспортної компанії. Бонусні бали, нараховані на суму замовлення, в цьому випадку згоряють.

Доставлене – замовлення доставлене та оплачене.

Коли ваша посилка відправляється, ви отримуєте смс-повідомлення про етапи шляху вашого замовлення. Смс-інформування проводиться при:

  • передачі замовлення перевізнику (Укрпошта або Нова пошта);
  • прибутті замовлення в місце отримання.

Якщо ви оформили кур'єрську доставку через службу Нова пошта, то з вами зв'яжеться представник транспортної компанії та узгодить зручний для вас час для вручення посилки.  

Для того, щоб купити товар, який сподобався, потрібно:

Знайти сорт або вид який Вас інтересує в рядку пошуку.

Також можна натиснути на вкладку «Каталог продукції» і перейти на потрібну вам групу рослин.

 

Користуйтеся фільтрами по лівій стороні, щоб звузити критерії пошуку.

Натиснути на кнопку КУПИТИ в картці товару.

Далі - перейти до оформлення замовлення (натиснути на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ) або продовжити покупки (натисніть на посилання - ПРОДОВЖИТИ ПОКУПКИ).

 

2.png

Після того, як ви виберете потрібні товари і будете готові оформити покупку перейдіть у кошик (натисніть на значок з візком і сумою) або натисніть на кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ в картці товару.

 

3.png

Перевірте список товарів, використовуйте кнопки + і -, щоб прибрати або додати кількість замовлених одиниць.

4.png

Введіть промокод (якщо він у вас є) в спеціально призначене для цього поле, натисніть на стрілку, і сума замовлення перерахується.

5.png

Натисніть на кнопку - ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ і заповніть анкету покупця, внісши в неї особисті дані і контактні дані. Виберіть спосіб оплати (накладений платіж або онлайн оплата) і спосіб доставки (Нова пошта або Укрпошта).

6.png

Потім натисніть кнопку - ПІДТВЕРДИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

5.png

Якщо ви вибрали онлайн-оплату, то система перенаправить вас на платіжний шлюз, де ви зможете розрахуватися за товар банківською картою.

Після надходження заявки в систему на ваш E-mail прийде лист з повідомленням про те, що замовлення № ... прийняте до виконання.

Якщо вам потрібна допомога менеджера для оформлення замовлення - зверніться в онлайн-чат. Це найшвидший спосіб зворотного зв'язку.

«Мій Сад» це корзина ваших побажань,туди можна додавати ті товари, які ви хочете, але поки не готові купити.

 

6.png

«Мій Сад» стане в нагоді, якщо ви вибрали товар, але:

  • хочете обміркувати покупку двічі;
  • ще не сезон;
  • в даний момент його немає в наявності;
  • хочете відкласти покупку на потім.

6.png

6.png

Додавайте товар в «Мій Сад». І коли ви будете готові до покупки, вам не доведеться шукати його знову. Він буде у вас під рукою.

6.png

Будь-яку вподобану статтю ви можете додати в «Вибране» і прочитати її потім, коли вона буде потрібна.

6.png

6.png

6.png

Вкладка з обраними статтями відображається в особистому кабінеті.

6.png

Реєстрація на сайті

При реєстрації ви отримуєте свій Особистий кабінет, в якому буде зберігатися історія покупок та інших дій, які ви робили на сайті. Ви зможете:

  • Відстежувати статус замовлень;
  • Бачити історію всіх своїх покупок на сайті;
  • Контролювати стан бонусного рахунку.

Здійснивши реєстрацію на сайті компанії «Дім і Сад» ви зможете користуватися всіма перевагами, які ми приготували для зареєстрованих клієнтів.

Процес реєстрації проводиться один раз. Якщо ви невірно вказали будь-які свої дані, ви можете їх виправити після авторизації в розділі Мої дані в Особистому кабінеті.

Телефони для замовлення

Замовлення за телефоном 0 (800) 50-24-26 (безкоштовно) або 0 (800) 60-32-42 можна зробити в будь-який час, оператори чергують на лінії 24 години на добу, без вихідних та перерв. Для оформлення замовлення вам потрібно повідомити операторам:

  • Особисті дані – ПІБ, адресу доставки, номер телефону;
  • Що ви бажаєте купити – за номенклатурними номерами або назвою сорту;
  • Бажаний варіант доставки: Укрпошта, Нова пошта (адресна доставка або на відділення).

Після формування та відправки замовлення на вказану вами адресу ви отримаєте смс-повідомлення з трек-номером для відстеження місцезнаходження посилки.

Відправка бланку замовлення поштою

У кожному примірнику безкоштовного каталогу є бланк замовлення насіння та саджанців, який можна заповнити та вислати на нашу адресу. Заповнювати бланк потрібно розбірливим почерком, вказуючи:

  • Назву сорту;
  • Номенклатурний код;
  • Кількість штук (комплектів);
  • ПІБ, адресу доставки, телефон для зв'язку та електронну пошту (при наявності).

За відсутності стандартних бланків заявок замовлення оформляйте на звичайному аркуші паперу. У всіх рукописних заявках на посадковий матеріал необхідно написати код товару і назву сорту згідно каталогу. Саме код товару є основою при формуванні замовлення. Якщо в каталозі вказано слово «комплект», то в графі «кількість» потрібно проставити кількість комплектів, а не кількість штук в комплектах. Будь ласка, будьте уважні.

Адреса для відправки листів з бланками замовлень: ПП «Твій Дім и Сад Плюс» 79000, Україна, м.Львів, а/с 10656.

 

Дуже важливо правильно вказати поштовий індекс, інакше посилка з посадковим матеріалом буде доставлена з великим запізненням або взагалі повернеться назад.

Оплата бонусами

Після того, як замовлення в Особистому кабінеті перейде в статус Доставлене, вам автоматично нарахуються бонуси (термін нарахування – 10 днів з моменту присвоєння статусу Доставлене). Отримуйте бонуси за кожну покупку і оплачуйте ними ваше наступне замовлення. 1 бонус = 1 гривня. Бонуси нараховуються після того, як ви отримали посилку.

Їх можна використовувати для отримання знижки при оплаті замовлення  повністю. Звертаємо Вашу увагу, що мінімальна сума замовлення з урахуванням списаних бонусів - 150 грн. Оплатити замовлення Ви зможете банківською картою або іншим зручним способом.

Бонуси за скасовані замовлення не відновлюються. При поверненні коштів відповідна сума бонусів списується з рахунку замовника.

Більш детально про умови бонусної програми ви можете прочитати тут.

Виникли питання?

Відділ консультацій

0 (800) 60-32-42 (безкоштовний телефон для консультацій)
(032) 232-80-80 (в робочі дні з 9.00 до 18.00)

Служба підтримки

Пошта для звернень: office@domicad.com.ua

https://domicad.com.ua/ua/support

s

Найближчим часом ми з Вами зв'яжемося!

Передзвонити мені

Введіть свій номер телефону,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Реєстрація на сайті

  • Першими дізнавайтесь про знижки та акції
  • Зберігайте вибрані товари в "Мій сад"
  • Економте час при замовленні
Реєструючись, Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку своїх персональних даних Докладніше про це

Ми відправили Вам лист із підтвердженням реєстрації
Перевірте Вашу пошту

Вхід в особистий кабінет

У Вас ще немає власного профіля?
Зареєструватися

Забули пароль?

Введіть адресу своєї електронної пошти
і ми надішлемо Вам новий пароль для входу

Пароль висланий на пошту

Повідомити про наявність

На жаль цей продукт розпроданий або його немає в наявності на даний момент.
Залиште свою електронну пошту, ми відразу повідомимо Вас, коли товар з’явиться в продажу.

Какие товары вы ищите?

Перед відправкою даних ознайомтеся з умовами конфіденційності

Товар доданий до Вашого замовлення!

Вы уже купили акционный товар

Ви успішно підписалися

Спасибі, ви вже підписані на нашу розсилку

У кошику немає доданих товарів

Немає доданих товарів в Мій сад

Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати товари в "Мій сад"

Товар доданий в "Ваш сад"

Немає доданих статей

Стаття успішно додана!

Ваше повідомлення прийнято!

Термін обробки вхідних звернень 1-2 робочих дня
Чекайте відповідь на зазначену пошту