0 (800) 50-05-40

безкоштовно по Україні

Передзвонити мені

Як зробити замовлення

Замовлення на всі товари приймаються цілий рік і цілодобово та відправляються з початку періоду відправки. З термінами відправки всіх категорій товарів ви можете ознайомитися в таблиці нижче.

Обробка замовлень відбувається з 9:00 до 17:00. Насіння та міцелій грибів ми відправляємо на наступний день після оформлення замовлення.

Замовлення, оформлені безпосередньо в період відправки товару, комплектуються і відправляються на наступний день після заявки. Вам не доведеться чекати кілька тижнів або місяців для його отримання, тому що ми відправляємо одночасно замовлення, зроблені до початку сезону, й замовлення, зроблені безпосередньо в сезон відправки!

 

Період відправки товару

Тип товару

Період відправки замовлень

 Насіння

Цілий рік

 Міцелій грибів

Цілий рік

 Саджанці полуниці

З березня по листопад

 Саджанці плодово-ягідних культур

З березня по червень

З серпня по листопад

 Саджанці троянд

З березня по червень

З серпня по листопад

 Декоративні рослини

З березня по листопад

 Цибулини квітів Осінь

З серпня по листопад

 Цибулини квітів Весна

З березня по травень

 Насінева картопля

З березня по травень

При відправленні замовлення враховуються погодні умови та побажання клієнта.

Мінімальна сума замовлення –100 гривень.

 

Способи оформлення замовлення

  1. Оформлення покупки на сайті.
  2. Безкоштовний телефон 0 800 50-05-40.
  3. Відправка бланку замовлення поштою.


 

Складання замовлення на сайті

Це найзручніший і найвигідніший спосіб придбання посадкового матеріалу. Заявки приймаються цілодобово, без вихідних та перерв. Для того, щоб купити товар, необхідно:

Натиснути на кнопку Купити у картці товару.

Далі – перейти до оформлення замовлення (натиснути на кнопку Оформити замовлення) або продовжити покупки (натисніть на посилання – Продовжити покупки).

2.png

Після того, як ви виберете потрібні товари та будете готові оформити покупку, перейдіть в Корзину натиснувши на значок з возиком і сумою або натисніть на кнопку Оформити замовлення в картці товару.

3.png

Перевірте список товарів. Скористайтесь кнопками + та -, щоб додати або прибрати кількість замовлених одиниць.

4.png

Введіть промокод (якщо він у вас є) в спеціально призначене для цього поле, натисніть на стрілку для його використання та застосування у Корзині.

5.png

Натисніть на кнопку Оформити замовлення та заповніть анкету покупця, куди внесіть особисті і контактні дані. Виберіть спосіб оплати (Післяплата або Онлайн-оплата) і варіант доставки (Нова пошта або Укрпошта). Пізніше натисніть кнопку – Підтвердити замовлення.

6.png

Якщо ви вибрали Онлайн-оплату, то система перенаправить вас на платіжний шлюз, де ви зможете розрахуватися за товар банківською картою Visa або MasterCard.

Після надходження заявки в систему на ваш еmail прийде лист з повідомленням про те, що замовлення № ... прийняте.

Якщо вам потрібна допомога менеджера для оформлення замовлення – зверніться в онлайн-чат. Це найшвидший спосіб зворотного зв'язку.

 

Реєстрація на сайті

При реєстрації ви отримуєте свій Особистий кабынет, в якому буде зберігатися історія покупок та інших дій, які ви робили на сайті. Ви зможете:

  • Відстежувати статус замовлень;
  • Бачити історію всіх своїх покупок на сайті;
  • Контролювати стан бонусного рахунку.

 

Здійснивши реєстрацію на сайті компанії «Дім і Сад» ви зможете користуватися всіма перевагами, які ми приготували для зареєстрованих клієнтів.

Процес реєстрації проводиться один раз. Якщо ви невірно вказали будь-які свої дані, ви можете їх виправити після авторизації в розділі Мої дані в Особистому кабінеті.

 

Безкоштовний телефон 0 (800) 50-05-40

Замовлення за телефоном 0 (800) 50-05-40 можна зробити в будь-який час, оператори чергують на лінії 24 години на добу, без вихідних та перерв. Для оформлення замовлення вам потрібно повідомити операторам:

  • Особисті дані – ПІБ, адресу доставки, номер телефону;
  • Що ви бажаєте купити – за номенклатурними номерами або назвою сорту;
  • Бажаний варіант доставки: Укрпошта, Нова пошта (адресна доставка або на відділення).

 

Після формування та відправки замовлення на вказану вами адресу ви отримаєте смс-повідомлення з трек-номером для відстеження місцезнаходження посилки.

 

Відправка бланку замовлення поштою

У кожному примірнику безкоштовного каталогу є бланк замовлення насіння та саджанців, який можна заповнити та вислати на нашу адресу. Заповнювати бланк потрібно розбірливим почерком, вказуючи:

  • Назву сорту;
  • Номенклатурний код з 4 цифр;
  • Кількість штук (комплектів);
  • ПІБ, адресу доставки, телефон для зв'язку та електронну пошту (при наявності).

 

За відсутності стандартних бланків заявок замовлення оформляйте на звичайному аркуші паперу. У всіх рукописних заявках на посадковий матеріал необхідно написати код товару і назву сорту згідно каталогу. Саме код товару є основою при формуванні замовлення. Якщо в каталозі вказано слово «комплект», то в графі «кількість» потрібно проставити кількість комплектів, а не кількість штук в комплектах. Будь ласка, будьте уважні.

Адреса для відправки листів з бланками замовлень: ПП «Твій Дім и Сад Плюс» 79000, Україна, м.Львів, а/с 10656.

 

Дуже важливо правильно вказати поштовий індекс, інакше посилка з посадковим матеріалом буде доставлена з великим запізненням або взагалі повернеться назад.

Повідомлення про статус замовлень

Для зручності покупців розроблена система статусів, які присвоюються замовленню під час його прийняття, формування або відправки. Ви зможете бачити їх в Особистому кабінеті та будете інформовані в email- та смс-повідомленнях при зміні. Існують такі основні статуси замовлень:  

Нове – після оформлення замовлення на вашу електронну пошту (email) має прийти лист про те, що замовлення успішно складене. Якщо лист не прийшов, то це означає, що замовлення не прийняте, або ж ви неправильно вказали адресу електронної пошти.

Готується до відправки – замовлення передано на склад для комплектації.

Відправлене – замовлення передано в транспортну компанію Нова пошта або Укрпошта. При отриманні цього статусу вам приходить трек-номер – ідентифікатор, за допомогою якого на сайті компанії Нова пошта або Укрпошти можна відстежити місцезнаходження посилки.

Скасоване – замовлення може бути скасоване, якщо не вказані всі дані необхідні для відправки посилки, сума замовлення менше мінімально встановленої, замовлений товар відсутній на складі, замовлення не підтвердили або покупець відмовився від нього самостійно. При отриманні цього статусу наші менеджери зв'язуються з вами по телефону, поштою або іншим каналом зв'язку для уточнення інформації. Якщо статус отримано помилково – ми відновимо замовлення і відправимо його на вашу адресу.

Відмова – покупець не забрав посилку у відділенні транспортної компанії. Бонусні бали, нараховані на суму замовлення, в цьому випадку згоряють.

Доставлене – замовлення доставлене та оплачене.

Коли ваша посилка відправляється, ви отримуєте смс-повідомлення про етапи шляху вашого замовлення. Смс-інформування проводиться при:

  • передачі замовлення перевізнику (Укрпошта або Нова пошта);
  • прибутті замовлення в місце отримання.

 

Якщо ви оформили кур'єрську доставку через службу Нова пошта, то з вами зв'яжеться представник транспортної компанії та узгодить зручний для вас час для вручення посилки.  

 

Оплата бонусами

Після того, як замовлення в Особистому кабінеті перейде в статус Доставлене, вам автоматично нарахуються бонуси (термін нарахування – 10 днів з моменту присвоєння статусу Доставлене). Отримуйте бонуси за кожну покупку і оплачуйте ними ваше наступне замовлення. 1 бонус = 1 гривня. Бонуси нараховуються після того, як ви отримали посилку.

Їх можна використовувати для отримання знижки при оплаті замовлення як частково, так і повністю. Частину суми можна оплатити банківською картою або іншим зручним способом.

Бонуси за скасовані замовлення не відновлюються. При поверненні коштів відповідна сума бонусів списується з рахунку замовника.

Більш детально про умови бонусної програми ви можете прочитати тут.


Виникли питання?

Відділ консультацій

0 (800) 60-32-42 (безкоштовний телефон для консультацій)
(032) 232-80-80 (в робочі дні з 9.00 до 18.00)

Служба підтримки

0 (800) 60-32-43 (телефон гарячої лінії)
Пошта для звернень: office@domicad.com.ua
https://domicad.com.ua/ua/support

Найближчим часом ми з Вами зв'яжемося!

Передзвонити мені

Введіть свій номер телефону,
і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Реєстрація на сайті

Реєструючись, Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та даєте згоду на обробку своїх персональних даних Докладніше про це

Зареєструватися, використавши соціальні мережі

Вже реєструвалися? Увійти в особистий кабінет тут

Попередження!

Вхід в особистий кабінет

Увійти як користувач соціальної мережі

У Вас ще немає власного профіля?
Зареєструватися

Забули пароль?

Введіть адресу своєї електронної пошти
і ми надішлемо Вам новий пароль для входу

Пароль висланий на пошту

Повідомити про наявність

На жаль цей продукт розпроданий або його немає в наявності на даний момент.
Залиште свою електронну пошту, ми відразу повідомимо Вас, коли товар з’явиться в продажу.

Товар доданий до Вашого замовлення!

Ви успішно підписалися

Спасибі, ви вже підписані на нашу розсилку

У кошику немає доданих товарів

Немає доданих товарів в Мій сад

Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати товари в "Мій сад"

Товар доданий в "Ваш сад"

Немає доданих статей

Стаття успішно додана!