Прийом замовлень
0 (800) 60-32-43
Відділ консультацій
0 (800) 60-32-42
0

Питання та відповіді

Яка мінімальна сума замовлення?

Мінімальна сума замовлення 150 гривень.

Як зробити замовлення?

Існує три способи оформлення замовлення:

  1. Оформлення покупки на сайті.
  2. Безкоштовний телефон: 0 (800) 60-32-43
  3. Замовити в онлайн-чаті.
  4. Замовити в месенджері.

Зв'язатися через месенджер:

отправить сообщение фейсбук domicad.com.ua отправить сообщение telegram domicad.com.ua отправить сообщение viber domicad.com.ua


Детальніше про те, як зробити замовлення в магазині "Дім і Сад" можна ознайомитись тут

Де ви знаходитесь?

Компанія «Дім і Сад» знаходиться у Львові

Адреса: 79000, м. Львів,
вул. С. Крушельницької буд.3, кв.5А

Як зв'язатись з представниками магазину?

Для зв'язку з менеджерами та керівництвом виберіть найбільш зручний для вас спосіб зв'язку:

  1. Відправте лист на пошту office@domicad.com.ua
  2. Зверніться в службу підтримки https://domicad.com.ua/ua/support
  3. Безкоштовний телефон: 0 (800) 60-32-43
  4. Напишіть в онлайн-чаті.
  5. Напишіть в зручному для Вас месенджері.

Зв'язатися через месенджер:

отправить сообщение фейсбук domicad.com.ua отправить сообщение telegram domicad.com.ua отправить сообщение viber domicad.com.ua

Як оплатити замовлення?

Замовлення можна оплатити:

  1. Післяплатою при отриманні;
  2. На картку ПриватБанку (номер карти висилається по смс або на електронну пошту);
  3. Онлайн при оформленні замовлення на сайті.

Детальніше про способи оплати та доставки читайте тут.

Який вік саджанців?

Вік саджанців 1-2 роки.

Як упакована коренева система?

Саджанці з серій: «Декоративні чагарники», «Сад Здоров'я», «Багаторічні рослини» - поставляються в контейнерах Р9, Р11. Рослина відправляється в вегетуючому стані - вам потрібно тільки зустріти її і пересадити з горщика на постійне місце.

Коренева система троянд, плодово-ягідних і суниці пакується у вологий торф'яний субстрат, збагачений мінералами з додаванням агроперліту. Це збільшує терміни транспортування до одного місяця. Детальніше про якість продукції і упаковки можна прочитати тут.

Як отримати знижку 10% на перше замовлення?

Для отримання знижки 10% потрібно підписатися на нашу розсилку на цій сторінці.

Що таке промокод і як його отримати?

Промокод - це набір букв і/або цифр, який відноситься до певної акції інтернет-магазину. Якщо ввести промокод при оформленні замовлення, ви отримаєте заявлену в акції знижку.

Промокоди видаються індивідуально - ми висилаємо їх до пам'ятних і святкових дат, даруємо за лояльність і чи корисну дію: підписку на емейл-розсилку, вступ до групи в соцмережах і ін. Підпишіться на новини, щоб не пропустити жодної пропозиції промокоду.

Промокод діє тільки на ті товари, які не беруть участь в акціях.

Чи існують гарантії на посадковий матеріал?

Так, ми даємо гарантію на приживання посадкового матеріалу 90 днів. Більш детально про гарантії магазину «Дім і Сад» прочитайте тут.

Як відредагувати замовлення і внести в нього зміни?

Для редагування замовлення вам потрібно зв'язатися з нашими менеджерами:

  • Напишіть в онлайн-чат;
  • Зателефонуйте за безкоштовним номером 0 800 60-32-42;
  • Надішліть лист на пошту office@domicad.com.ua
  • Напишіть в зручному для Вас месенджері.

Зв'язатися через месенджер:

отправить сообщение фейсбук domicad.com.ua отправить сообщение telegram domicad.com.ua отправить сообщение viber domicad.com.ua

Що таке Особистий кабінет?

Особистий кабінет - це ваш особистий простір в магазині, в якому зберігається корисна інформація. В особистому кабінеті ви зможете:

  1. Відстежувати історію і статуси замовлень.
  2. Бачити стан бонусного рахунку.
  3. Відкладати товари в «Мій Сад», щоб порівняти характеристики сорту або зробити вибір на користь покупки трохи пізніше.
  4. Додавати статті в Обране і читати їх тоді, коли вам знадобиться збережена інформація.
Як відновити пароль до особистого кабінету?
  1. На вікні входу в особистий кабінет, натисніть на посилання «Забули пароль?» відразу під полем введення пароля.


  2. У вікні, що відкрилось, введіть електронну пошту, на яку Ви реєструвалися на сайті.


  3. Готово! Шукайте лист з новим паролем на Вашій пошті!


Що таке Бонусна програма і які переваги вона дає?

Бонусна програма дозволяє повернути до 10% від вартості покупок, зроблених в нашому каталозі. Бонуси нараховуються за покупки і їх можна витратити на наступне замовлення. 1 бонус = 1 гривня. Більше витрачаєте – більше отримуєте. Детальніше про бонусну програму читайте тут.

Що таке «Мій Сад»?

Знайшли багато цікавих сортів, про які давно мріяли, але не готові купити їх прямо зараз? Не біда - відкладіть їх в «Мій Сад» і повертайтеся тоді, коли будете готові до покупки. Ми дбайливо збережемо для вас все зазначених позицій, і ви зможете в будь-який момент переглянути їх, видалити або додати нові.

«Мій Сад» - це кошик ваших побажань, куди можна додавати ті товари, які ви хочете, але поки не готові купити. «Мій Сад» стане в нагоді, якщо ви вибрали товар, але:

в даний момент його немає в наявності;

хочете обміркувати покупку двічі;

ще не сезон;

хочете відкласти покупку на потім.

Додавайте товари в «Мій Сад» і коли ви будете готові до покупки, вам не доведеться шукати їх знову. Вони будуть у вас під рукою.


Як додати товар в «Мій Сад»
Перейдіть в картку товару.

Натисніть на посилання «додати в Мій Сад».


Перейдіть в добірку «Мій Сад» або продовжите вибір товарів.

Ваша особиста колекція насіння, саджанців, цибулин і кореневищ, яку ви зберете буде зберігатися в особистому кабінеті - в розділі «Мій Сад».

Скільки потрібно заплатити за доставку посилки?

Вартість доставки розраховується індивідуально й залежить від міста проживання, ваги посилки та її оголошеної цінності. З цінами на доставку ви можете ознайомитись тут.

Скільки днів йде замовлення

Терміни доставки Укрпошта – 3-10 днів з моменту відправки.

Терміни доставки Нова пошта – 1-3 дні з моменту відправки.

Які вимоги до фотоматеріалів при зверненні в службу підтримки?
  1. Фотографії приймаються тільки в службі підтримки. У месенджерах (Viber, WhatsApp і Telegram), а також на сторонніх ресурсах, хмарних сховищах фото для розгляду рекламацій не приймаються!
  2. Знімки повинні бути чіткими і якісними - недоліки посадкового матеріалу повинні проглядатися ясно.
  3. Обсяг фото не повинен перевищувати 7 Мb.
  4. Бірки на рослинах повинні бути помітні і написи на них читабельні. Просимо Вас надсилати фото поточного стану рослин, зроблені до моменту відправки претензії.
  5. Звернення з не чіткими фотографіями, а також фотографіями рослин без бірок можуть бути відхилені. Заздалегідь дякуємо Вам за дотримання правил заміни.


Дім і Сад використовує cookie-файли, щоб поліпшити ваше враження від покупок на нашому сайті. Якщо ви продовжите користуватися нашими послугами, ми будемо вважати, що ви згодні з використанням cookie-файлів.