0 (800) 50-05-40

безкоштовно по Україні

Передзвонити мені

Питання та відповіді

Шановний клієнт!

Після відправлення посилки, на Вашу адресу електронної пошти прийде повідомлення.

Якщо Ви оформили замовлення через інтернет-магазин, то відстежити його Ви зможете в розділі "Посилки" Особистого кабінету. На сайті інтернет-магазину працює онлайн-консультант, який відповість Вам на Ваші запитання.

Якщо Ви оформляли замовлення звичайним листом, то чекайте на Ваше замовлення - ми гарантуємо Вам отримання посилки з насінням до Вашого терміну сівби. В крайньому випадку Ви можете зателефонувати до інформаційного центру за телефоном 0 (800) 50-05-40.

Як я можу оплатити замовлення?
Як упакована коренева система?
Уточніть вік саджанців?
Як я можу замовити каталог. Яка його вартість?
Що таке "Мій Сад"?
Що таке Швидке замовлення?
Що таке промокод і як його отримати?
Не можу увійти в Особистий кабінет, що робити?
Як відновити пароль до особистого кабінету?
Чи можна об'єднати два замовлення в одне?

Шановні наші клієнти! 

Запрошуємо Вас приєднатися до наших офіційних груп у соціальних мережах:

Ви будете в курсі всіх останніх новин нашої фірми, будете першими дізнаватися про новинки асортименту. Зможете ділитися фотографіями свого врожаю і брати участь у конкурсах.

Чекаємо на Вас у гості.

Залишилися питання? Із задоволенням відповімо!

Телефонуйте: 0 (800) 50-05-40 або пишіть office@domicad.com.ua