0 (800) 50-05-40

безкоштовно по Україні

Передзвонити мені

Гарантія заміни

Компанія «Дім і Сад» гарантує якість відісланого насіння і саджанців. Але все ж під час дороги з посадковим матеріалом можуть статися безповоротні зміни, особливо якщо не були дотримані умови перевезення.

Якщо Ви виявили в посилці некондиційний товар - поверніть його назад, і ми Вам зробимо відшкодування. Обов'язково дотримуйтесь інструкції - це запорука того, що ви все зробите правильно і компенсуєте збитки.

Тому, отримавши замовлення, дотримуйтеся інструкції:

  1. Розпакуйте посилку з насінням і саджанцями.
  2. Уважно огляньте стан коріння та обстежте цілісність упаковок.
  3. При виявленні неякісного товару - загорніть його в ту ж саму упаковку.
  4. Зробіть ксерокопію квитанції про оплату.
  5. Додайте копію до товару та відправте посилку на нашу адресу.
  6. Обов'язково напишіть, яку саме компенсацію ви хочете – заміну на інший товар, грошову компенсацію або аналогічне насіння чи саджанці, замість зіпсованих.

Заміна насіння проводиться круглий рік, одразу ж після того, як ми отримуєм Ваше поштове відправлення. Відсилання саджанців, бульб, цибулин і кореневищ замість зіпсованих проводиться СЕЗОННО, тобто тільки в період масової розсилки живого товару. Прив'язка до сезонів - необхідна умова, адже при несприятливій температурі посадковий матеріал знову може постраждати.

Зверніть увагу! Оформивши замовлення в інтернет-магазині "Дім і Сад Плюс", Ви погоджуєтеся з усіма перерахованими вище умовами.

Важливо! До обміну приймається товар, який був надісланий на нашу адресу не пізніше 7 днів з моменту отримання посилки адресатом. Пересилання здійснюється за ваш рахунок.