0 (800) 50-05-40

безкоштовно по Україні

Передзвонити мені

Гарантія заміни

Компанія «Дім і Сад» гарантує якість надісланого насіння і саджанців, проте дорогою з посадковим матеріалом можуть статися незворотні зміни, особливо якщо не були дотримані умови перевезення.


Тому, отримавши замовлення, дотримуйтеся інструкції:
 

  1. Розпакуйте посилку з насінням і саджанцями.
  2. Уважно огляньте стан коріння та обстежте цілісність упаковок.
  3. При виявленні неякісного товару - загорніть його в ту ж саму упаковку.
  4. Зробіть ксерокопію квитанції про оплату.
  5. Додайте копію до товару та відправте посилку на нашу адресу.
  6. Обов'язково напишіть, яку саме компенсацію ви хочете – заміну на інший товар, грошову компенсацію або аналогічне насіння чи саджанці, замість зіпсованих.



Насіння на заміну відправляються увесь рік, відразу після того, як ми отримаємо Ваше поштове відправлення. Саджанці висилаються тільки в сприятливий для транспортування та посадки період, щоб уникнути зайвих травмувань чи загибелі від надто низьких температур.
 

 

Важливо! До обміну приймається товар, надісланий на нашу адресу не пізніше 7 днів
з моменту отримання посилки адресатом. Пересилання здійснюється за ваший рахунок.